Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

….επιλέγω να συγχωρώ!!!!


Θα αναφέρω μια ιστορία αυτούσια, όπως την διάβασα κάτι χρόνια πριν κ που έχει γίνει οδηγός στην πορεία της ζωής μου ως τώρα…..
Κάποτε κάλεσαν μια γυναίκα στη Φλόριντα να μιλήσει για την προσωπική της ιστορία. Τη γυναίκα αυτή τη βίασαν , την πυροβόλησαν στο κεφάλι, την ακρωτηρίασαν βάναυσα και την άφησαν να πεθάνει. Κατά περίεργο τρόπο η γυναίκα αυτή άντεξε το μαρτύριο και επεβίωσε. Η πληγή στο κεφάλι της προκάλεσε μόνιμη τύφλωση! Η δημοσιογράφος που ανέλαβε να την παρουσιάσει περιέγραψε την πίκρα που έπρεπε να νιώθει  αυτή η γυναίκα όπως κ τις ανεπούλωτες πληγές που θα τη συνόδευαν στην υπόλοιπη ζωή της.  *Όχι ,όχι !* διαμαρτυρήθηκε η γυναίκα μέσα σε γενική κατάπληξη. *Αυτός ο άνθρωπος αφαίρεσε μια νύχτα από τη ζωή μου. Αρνούμαι να του δώσω  ολόκληρη τη ζωή μου!*


Έχω και εγώ πληγωθεί στη ζωή μου κ ….  ποιος δεν έχει άλλωστε. Με έχουν προδώσει, με έχουν ποδοπατήσει, με έχουν πονέσει ! Επέλεξα να συγχωρώ …. Όλοι είμαστε άνθρωποι  ικανοί να κάνουμε λάθη κ να αδικήσουμε  εμείς πρώτοι τους ανθρώπους δίπλα μας! Καταλαβαίνω πως οι πληγές κάποιες φορές είναι πραγματικά ανεπούλωτες , κ οι αναμνήσεις ακόμα ακόμα μπορεί να πονούν . Όταν δεν συγχωρείς όμως  το ζεις ξανά κ ξανά!  Δεν ξεχνάς !!! Δεν προχωράς  παρακάτω! Δεν επιτρέπεις στον εαυτό σου να χαρεί και …..να ζήσει!
Η συγχώρεση είναι μια πράξη θέλησης.. Δεν είναι μια εύκολη διαδικασία. Απαιτεί μεγάλο ψυχικό υπόβαθρο , κουράγιο κ τσαγανό! Δεν μπορούμε να αποφύγουμε τον πόνο που μας προκάλεσαν κάποιοι στη ζωή μας . Μπορούμε όμως να τον αντιμετωπίσουμε!

Μπορεί να μας πόνεσαν πολύ. Μπορεί να μας έκλεψαν μια μέρα ή ακόμα και τη μισή ζωή μας . Ας μην τους δώσουμε και την υπόλοιπη απλόχερα !!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου